Vad Elin gör sina lediga stunder :'>

<3

hallååthere, nu är jag hemma efter ett härligt träningspass, och känner mig faktiskt galet glad över att inte ha något planerat ikväll. Då kan jag nämligen vara hemma och titta på Desperate housewives! Det är den bästa serien någonsin, jag är så fast! Kollade igenom säsong ett på en vecka och är nu inne på mitten av säsong två. Målet är att kolla igenom alla innan sommaren är slut, och fortsätter jag i samma tempo som nu så kommer det gå alldeles utmärkt! Haha, man kan tro att jag sitter vid teven hela dagarna, men det gör jag inte, det är bara det att jag tittar varje ledig stund; på morgonen innan jag går upp ,på kvällen när jag ska sova, när jag äter... osv. Jag tror att alla som sett serien förstår mig ;D 

Såå , nu blri det en dusch, te och DHW <33 Bästa sättet att tillbringa en kväll utan planer! Puss från mig!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0