chill i solen

Helloo, ännu en underbar dag i solen med mina brudar idag. Har bränt mig på ryggen, men det gör ingenting för då känns det att det är sommar, haha. Jag hade inte kameran med idag, men vi tog bilder med Jossans , har dock inte dom, men kanske kan ladda upp några när jag fått dom, tror nämligen att de blev rätt härliga! Laddar upp två mobilbilder från dagen istället, dom har sääämst kvalitet, men ändå!

Har också fått bilder ifrån min värdfamilj i USA idag, på dom och på huset. Det ser helt underbart ut! Kommer bli fyra perfekta veckor tror jag, längtar hur mycket som helst! Började längta ännu mer nu efter att jag sett bilderna, det känns på något sätt verkligare efter det. Tänk liksom, vara borta från Sverige i fyra veckor! Det har iallafall inte jag varit förut. Förhoppningsvis kommer jag kanske hinna & kunna uppdatera bloggen ibland därifrån, så alla får ta en extra titt här den 15 juli till 12 augusti för att höra hur braa jag har det! :)

Men ska inte tjöta om resan mer nu, ett tag kvar ändå. Men när det närmar sig kan ni räkna med att jag tjatar grymt mycket, haha!

Nu ska jag kika på lite bloggar, sedan blir det förmodligen dusch och säng. Eller nej, det blir det kanske inte men.. Typ så iallafall, haha. Puss och kram! //ElinPelin

yeah

mobilbild.se.  Så här härligt hade vi det!

yeah

mobilbild.se mina chilltjejer, yeah i love you girls!

Kommentarer
Postat av: Ellinore Jonsson [foto & design]

sv: mums :)

2009-06-23 @ 21:57:56
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/
Postat av: anna

hahha xD

2009-06-24 @ 19:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0