sunday morning (?)

Hallooooohallooo , har precis kommit in efter en härlig "morgonpromenad" (10-12 ungefär, är det en morgonpromenad?!), med min lilla älskling (tussie) och med Anna, det var väldigt skönt. Har även hunnit proppa i mig lite frukost (brunch?) sedan jag kommit hem, men inte mer än så.

Helgen har varit mysig, midsommar blev jättemysigt och trevligt hemma hos Anna. Det blev inte precis "partyparty" , det slutade nämligen med att vi bara var tre pers :p Men det var en jättebra midsommar ändå, jag har kommit fram till att man faktiskt kan ha kul även om man inte är många, iallafall kunde vi det haha!:) Sen igår var så åkte jag och Anna till Camilla, vi var sega alla tre så vi tog det mest lugnt, kollade på harrypotter och bakade en kladdkaka. Anna och Camilla tog sig även friheten att skriva ett gästinlägg på min blogg, läs inlägget under , haha . Hoppas alla förstår att dom är vääääldigt seriösa ;) haha.

Och vad händer idag då? Jo,  jag och Anna antagligen träffa vår lilla Alexandra, som kom hem från Turkiet igår. VÄLKOMMEN HEM ALEXANDRA! Hon lär vara brun som en pepparkaka den lilla skitungen, bild kommer, hihi ! 

Men nu ska jag hoppa in i duschen, pusspuss! Hörs! //Elin


er snykkk

Annapanna var såhär snygg på midsommar, hennes skjorta är underbar <3 Säjer inte vart den kommer ifrån för då kommer alla härmas, hahahahahahah :p lite wannabe-någon kanske? :)  Haha, söt är Anna iallafall ! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0