Pojken i randig pyjamas

Hallåallihopa! Tro det eller ej, men soldyrkarn number one (jag..) kände faktiskt för en paus från solen, tänkte därför passa på att skriva ett inlägg i bloggen.

Idag skulle jag egentligen åkt till lövekulle med Linnéa efter jobbet , men hon skulle träffa sin pappa så det blev ändrade planer. Bestämde mig då för att ta en tur förbi Gina och köpa mig något, det blev ett linne (129:-) och ett par trosor (24:-), trosorna är egentligen ganska fula men dom var ju så billiga! Lägger upp bild på sakernai ett eget inlägg.  Åkte även förbi biblioteket, dit brukar jag aldrig gå, men bestämde mig för att åka in o låna en bok att ligga o läsa i solen. Det blev "Pojken i randig pyjamas", såg filmen för någon månad sedan och den är hur bra som helst, och SORGLIG! Har kommit typ femtio sidor, och en så länge är boken och filmen lika bra båda två! Rekomenderar därför alla både boken och filmen!

Ikväll blir det core intervall, sedan händer det inte mycket. Jag börjar redan klockan nio imorgon så ska ju upp redan vid sju, därför ska jag nog lägga mig hyfsat tidigt. Elinbehöversinskönhetssömn :'), haha. Nu ska jag ut i SKUGGAN och fortsätta läsa i boken, puss&kram , glöm inte smörja in er ;D //Elin


jjao

Såhär ser framsidan på filmen ut. SE DEN!!!

uppdate: boken är nu utläst och kan säga så mycket som att filmen är betydligt bättre, så ska ni antingen läsa boken eller se filmen så rekomenderar jag er att se filmen, den är hur bra som helst! Förvånansvärt nog är boken inte alls lika bra :/ Brukar vara tvärtom, men inte i detta fall. Puss //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0