Morgonuppdatering

Hejhej, besökarna ökar iallafall även om det inte är många ;D Haha. Sitter nu här i pyjamas och funderar på om jag ska göra mig ordning direkt eller ta en springrunda först? Får se hur det blir med det.. I vilket fall som helst ska jag träffa Anna senare, och ikväll blir det grillning hemma hos henne med lite andra människor. Inte värsta många, men några iallafall, så kanske man kan träffa fler sen. Vi får se hur det blir, känns som att typ alla är borta, både utomlands och runtom i Sverige? Dumma barn :p Men jag ska inte säga nåt om det , kommer själv vara borta minst 4 veckor av mitt sommarlov, ska ju åka till USA på språkresa den 15 juli-12 augusti, och sen hoppas jag även på  en tur till stugan över någon helg eller så, är även sugen på att åka ut till havet bara över någon natt eller så :)

Men jaja, nu ska jag ta och ta tag i dagen (?) Åt förövrigt världens godaste frukost, yogurt & müsli toppade med färska jordgubbar, och så två koppar kaffe till det! Mums!

Hur ska alla fira midsommar då? Kommentera om ni har lust!:)

Pusspuss, //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0