Jag gör det igen!

Jaha, då gör jag det igen - skaffar en blogg! Men allvarligt talat så tänker jag rätt ofta på att jag önskar att jag haft en. Men när jag väl har en så glömmer jag bort den, plus att jag aldrig har orkat uppdatera eftersom att jag har haft världens segaste datorer. Nu har vi dock köpt nya och därför tror jag att jag kommer lyckas behålla bloggen ett bra tag, underbart!

Vad kan man säga mer? För den som inte vet vem jag är kan jag berätta att mitt namn är Elin, jag är sexton år bor i en villa i lilla Alingsås. Precis gått ut nian, och börjar därför gymnasiet till hösten. Inte riktigt säker på vad som händer, men förmodligen blir det Samhäll-Internationell i Lerum. Men ska inte tjöta om det, för nu är det sommarlov och jag ska försöka att fokucera på det. 

Så, vad har hänt idag då? Inte mycket, har jobbat från tio-två och efter det åkte jag hem, åt lite, la mig i sängen och kolla på Desperate Housewifes. Är grymt fint väder ute, men det är för varmt och om jag tycker det så är det verkligen VARMT! Det är så himla kvavt att det känns som att man är instängd i en burk!!!!! Tror att det är åska på g... Ikväll händer inte heller mycket, jag är galet trött! Ska träna om en timme och sen kommer jag väl typ ducsha och somna?! Kan erkänna att jag redan sovit lite nu efter att jag kommit hem (a)

Första inlägget är alltid lite segt, kommer bli bättre, och även ladda upp mycket bilder.

Ha det bra sålänge så hörs vi snart! xoxo. HAHAHAH! //Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej och välkommen

2009-06-16 @ 16:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0