jobb-lövekulle-trädgården

Hallååå everyone,
Idag är det  torsdag, och vad betyder det? Jo att det är fredag imorgon! Det betyder att sedan är det lördag och söndag som i sin tur betyder ledigt! Haha vilket snille jag är va?

Även idag har vädret varit underbart. Jag jobbat från 9-15,  sedan åkte jag till Lövekulle med Linnéa (http://guldgossar.devote.se) , det var trevligt. Där låg vi några timmar i solen och tjöta! Tog oss även ett dopp i Mjörn, första gången i år jag badat i någon annan sjö än Gerdsken. Men till helgen blir det bad i havet, ska nämligen  till Hälsö med Anna och Jossan imorn efter jobbet. Där ska vi stanna till lördag eller söndag, vi får se vad vi känner för. Kommer hur som helst bli superhärligt! Sola, bada, grilla! Yeaah! Soo, see you at sunday or saturday! Då har jag förhoppningsvis en del härliga bilder att bjuda på!

Tycker förövrigt att vi alla kan skänka lite tankar till min stackars syster, som legat i körtelfeber ända sedan tisdagen innan midsommar. Kommer förmodligen ligga sjuk nån vecka till.. Stackarn!

Nu ska jag ut o springa, sen blir det kolla film, "PS I love you" närmare bestämt, fick nämligen idag av min kära pappa. Eller ah, jag fick tidningen Plaza, och filmen fick man på köpet  (Tack för den pappa:D )

Fresten, vad föredrar ni , att bada i sjön eller havet? Den som orkar kan ju svara!

Pussar , / Elin

Kommentarer
Postat av: jennie

sv: hehe nej du är verkligen inte ensam

vi får stå ut med fula bloggar :(

2009-06-25 @ 23:03:40
URL: http://eendastjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0