Dagens inköp + lite annat babbel

Hejhej, nu är jag hemma efter dagens sysslor (?) eller vad man ska kalla det för. Först jobbade jag somsagt, och sen mötte jag upp Anna för att åka till Göteborg och shoppa lite. Fick tag i några basiclinnen, och det var ju bra! Slänger upp en bild på dom. Åt även supergoda mackor på Café Kosmos, om ni ska äta i Gbg, gå då dit och köp deras toast med kyckling, mummmaaaa!!! 

Påtal om ingenting så är det veckans sista jobbdag imorgon, för på fredag är det ju midsommar, wohoooo, då blir det förhoppningsvis skojskojskoj :D:D:D Det ser jag fram emot! Med det avslutar jag detta inlägg, pusspuss! //Elin

jaa

Mina linnen som från vänster kommer från Bikbok, Indiska, H&M och Gina.
Ovanpå ligger ett läppglans och en pudersvamp eller vafan det heter, som också köptes idag, båda från H&M för att jämna ut priset på linnet, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0