Äntligen riktig sommar!

Hallåhallå, just nu är livet ganska så härligt, för vädret är verkligen underbart! Strålande sol , runt 25 grader, HÄRLIGT!

Har haft två jättesköna dagar. Igår träffade Anna och jag Alexandra, som vart i Turkiet (tror jag nämde det i inlägget innan), vi strosade omkring i vårt Alingsås och bara pratade, mysigt! Men när vi i godan ro satt på trappan (den på torget, såklart), så kände jag något träffa mig i huvet! Kände med handen, och när jag tittade på handen var den helt brun! En jävla fågel hade bajsat diarrébajs i mitt hår! Det var verkligen så jäävla äckligt, åkte raka vägen hem för att tvätta håret kan jag ju säga! Fyfaaan !!! Menmen, dagen var bra ändå.. Kan bara tillägga att jag trodde att jag redan hatade måsar så mycket man kunde, men nu hatar jag dom faktiskt ännu mer!!!!

Menmen, nog om det. Idag har jag då jobbat som alla andra vardagar, och sen tog jag en glass på stan med Emma och Ida, kul att träffa dom, det var ett tag sedan! Sen åkte jag vidare för att träffa Anna och Jossan. Jossan hade jag inte heller träffat på ett tag, eller ah, typ en vecka men ändå! Vi chillade lite i det vackra vädret, trevligttrevligt!

Ikväll väntar en joggingtur och sen en Beck-film på tv4! :) See u later , puss!


puss

´Bild från igår. Strosar omkring lite i stan. Inte så härligt somrig bild , det hade precis regnat. Men det blev skönare sedan :)

cyklar

Bild från igår. Vi åkte och badade. (fast vi badade aldrig (a) , badade däremot idag, mitt sjätte dopp för iår)
Bilden är på våra cyklar, tänkte att Anna och Alex kanske inte uppskattar om jag lägger upp bikinibilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0