vart en tur i dalsland..

Hejsan, igår eftermiddag begav jag mig till mormor och morfars sommarstuga i Dalsland tillsammans med mamma och min syster, vi hade det bara allmänt chill, riktigt härligt faktiskt. Det blev verkligen en snabbvisit den här gången, vilket ni nog förstår eftersom jag är hemma redan ikväll. Men har annat att fixa med och så, måste ju även hinna träffa mina vänner ordentligt, jag åker ju fan om en vecka och blir borta i hela fyra veckor! Det jag skrev om i inlägget "I feel sad" har löst sig, ska fo bo med fler svenskar, tack och lov. Vet dock inte vad de heter o så, men det blir nog bra! Om en vecka är jag framme nu, shit är så nervös va, men allting känns annars positivt! Fick reda på en till bra grej om resan nyss, vi kommer nämligen ha tillgång till gym på skolan tydligen, så någon elin i större format ska inte komma hem! Samma eller mindre ska det bli, så det så!!!!

Imorgon borde jag åka till Göteborg, får se om någon vill följa med mig annars får jag helt enkelt överleva utan en ny bikini, vilket hade varit lite jobbigt... Så, håll tummarna för min skull att någon är på imon! Pussar //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0