två veckor kvar!

Om exakt två veckor åker jag till Usa! Jag längtar sjukt mycket just nu, kommer bli så jäkla nice så det är inte sant! Börjar dock få lite resfeber, smått nervös inför att flyga ensam men jag tror nog att det kommer gå alldeles utmärkt! Innan har jag varit nervös för vilka jag ska få bo med, men jag har pratat både med min värdfamilj och lite smått med två tjejer som ska bo i samma familj, och alla verkar jättesnälla så det känns ganska lugnt! Så nu läängtar jag mest bara efter att få komma bort från Sverige och träffa massa nya människor!  Kommer självklart sakna vissa, men flera av mina närmaste vänner ska ändå vara borta på annat håll under delar av tiden jag är borta, så förhoppningsvis missar jag inte så mycket här hemma heller, och det känns ju också gött, hehe!

Börjar även fundera så smått över packning... Tex. hur många skor man behöver för fyra veckor i Orlando? Känns som att jag mest kommer glida runt i mina bruna sandaler, men måste självklart ha med fler skor, men hur många? Och behöver man mycket koftor & tjocktröjor eller kommer det vara så varmt att man har kortärmat hela tiden?

Såntdär fudnerar jag då på , haha, jag vet att det är två veckor kvar och kanske liite tidigt att tänka på packning, men nu är det så att en del av mig är ett planerarfreak!

Nu fastnade jag här vid datorn fast jag inte skulle.. Ska ut o springa nu , o sen måste jag fixa inför morgondagen.. Puss på er!  //Elin

pool

Detta är baksidan av huset där jag kommer bo i fyra veckor. Inte helt fel med pool!

Kommentarer
Postat av: Mia

åh, gud så härligt! :) blir det mycket shopping då? :)

sv; aw, tack så mkt! :)

2009-07-01 @ 21:58:44
URL: http://notapoet.blogg.se/
Postat av: i

finfint hus ! :D, söt blogg ! :D

2009-07-03 @ 00:34:49
URL: http://presspause.blogg.se/
Postat av: i

2009-07-03 @ 00:35:09
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0