klagan..

Hallo, inget långt inlägg på g, för är bara hemma en snabbis. Jobbat till tre, och åkte hem en sväng för att fräscha till mig innan jag åker till Allum och möter mamma!

Anledningen till att jag skriver detta inlägget är att jag måste få beklaga mig över värmen!!! Ja , ni läste rätt, men det är ju förfan ingen behaglig värme nu, det är äcklig värme! Helt klibbigt i luften, jag svettas fan hela tiden! Ingen idé jag ens försöker göra mig fräsch förfan, svetten rinner ju bara ändååå!! har precis duschat en kall dusch, men svetten började rinna efter typ tio minuter igen :s helt gaaalet! fyfan vad äckligt säger jag! BLÄ!

TACK FÖR ATT JAG FICK KLAGA LITE!

Hörs /Elin

Kommentarer
Postat av: johanna

åhh tack :D

okej:)<3

2009-07-03 @ 16:34:46
URL: http://johannaschiller.blogg.se/
Postat av: Sina

Ja den var jätte bra! =)

det var verkligen mysigt asso... synd att det e så långt ifrån stockholm :(

2009-07-03 @ 16:52:35
URL: http://verklighetsdikt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja den var jätte bra! =)

det var verkligen mysigt asso... synd att det e så långt ifrån stockholm :(

2009-07-03 @ 16:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0