jag har ätit sushi (h)

Tjenaretjenare, här sitter jag på lördagsförmiddagen och har precis varit ute på en joggingtur, superskönt! Iövrigt har jag inte gjort mycket alls idag, kom hem från Alex vid elvatiden och sen har jag bara slappat, typ. Senare ska jag förmodligen träffa Sara och hennes nya pojkvän , mycket trevligt! Sara har man inte sett på jättelänge, hon har varit i kroatien i tre veckor nämligen. Så, vi får väl säga välkommen hem till henne helt enkelt ;D

Gårdagen spenderades somsagt med Alexandra, tjejen på bilden under, hehe. Bilden är gammal, men ack så söt!
puss!
Vi var ju somsagt i Gbg, mitt mål var att hitta en enfärgad aprikosfärgad bikini, men jag misslyckades.. Not good, det enda jag kom hem med var ett h&m-puder x) Ingen lyckad shoppingdag, hahaha! :p Men det var mysigt ändå, vi fick äntligen testat på Sushi, vi har pratat om det sen sjuan men det har aldrig blivit av. Men igår blev det äntligen av, på en halvskabbig sushirestaurang precis utanför nordstan, vid kompassen. Det var ingen succé ska jag tala om! Fyfan, inte min grej! Gjorde ju inte saken bättre på att jag är sääämst på att äta med kinapinnar :p haha, men det ska jag fan lära mig ;D Men inte genom att äta sushi iallafall, för det gör jag aldrig om, isåfall räkorna , och möjligtvis kräfta! Men ajoli (STAVNING??) och rå lax, DET VIDRIGASTE EVER! :p Usch! Hur kan folk äta sånt är frågan??!!!!

Sen kollade vi iallafall igenom harrypotter ettan, tvåan och trean (måste ju värma upp inför sexan nu ju ;D), och åt toast, betydligt godare än sushi haha! ;D Myspys var det, kommer sakna Alexandra grymt mycket, både i Usa och när hon flyttar till Båstad :( Likaså Anna... Kommer bli så tomt utan dom :/

Men nu ska jag inte skriva mer, ska dricka lite kaffe med mor&far, sedan ringa Sarisen :D:D

Pusspuss //Elinpelin

ENDAST FYRA DAGAR KVAR NU! LÄNGTAR SÅ JAG BLIR GALEN!

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

diggar bilden :P vem reagerar inte så för lite ben and jerrys :P

2009-07-14 @ 11:12:48
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0