inköpt: lite småsaker

Tjoho bloggen, ännu en snabb uppdatering! :) Jag och Anna ska med bussen klockan 21.00 ut till Alexandra, och det är en halvtimme kvar så tänkte jag kunde berätta vad jag köpte idag på Allum. Det var mest praktiska saker som skulle inhandlas så det blev en del shopping på Apoteket; solskydd, solskydd för läpparna, en gel man tar när man har bränt sig & sminkborttagning. Köpte mig även en vit stor härlig t-shirt, perfekt att slänga på sig efter ett bad. Den köpte jag på H&M. Sist men inte minst köpte jag två saker på Indiska, en randig långärmad tröja för 70:-, och en rosa enkel klänning (129:-), perfekt en varm sommardag!
Såhär ser den ut. Ursäkta bildkvalitén!
mums!

Såhär ser den randiga tröjan ut. Jag vet, jag ser ut som vilken tjej som helst med den och korta jeansshorts, men jag tycker ju att det är snyggt, så...
hejhej!

Detta är förövrigt första egobilden i min blogg, grattis till mig, haha!

Nu ska jag snart knalla bort till stationen... Kommer bli en supermysig kväll med bad och chill! Alex och Anna är tamejfan bäst asså ;D Kram //Elin

Kommentarer
Postat av: emma - en modeblogg! ♡

Jo, fast den rosa är ju lite mer somrig :) Det var mest därför jag tog den!

2009-07-03 @ 21:12:49
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: Henny

söt! :)

kolla min blogg http://hennypedersen.blogg.se

2009-07-04 @ 23:19:18
URL: http://hennypedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0