höstkänslor

Godmorgon bloggen, idag kan jag faktiskt skryta med att jag inte alls har varit morgonseg! Har nämligen redan varit nere i stan en sväng med mamsen, vi var på Telia för att fråga lite om priser och användning av min mobil i USA, och så var vi även inne på Bokia där jag köpte mig en pocketbok att ha på flygplanet. "Kära syster" heter boken, den verkar helt okej. Får väl se om jag orkar vänta med att läsa tills flygplanet, ska det vara sånt här väder resten av veckan tänker jag nog kura ihop mig under en filt med en kopp te och läsa lite! Usch, jag har verkligen höstkänslor idag! Inte alls roligt, jag vill ju ha SOMMARKÄNSLOR ju. Men det är inte så lätt när det är typ 10 grader och regnet öser ner..

Men för att vara en sån tråkig regnig dag är jag ändå nöjd med dagens planer. Ska spendera dagen med Alexandra, först ska vi åka till Göteborg där jag ska leta efter en ny bikini (vilket dock känns lite konstigt eftersom jag förtillfället tror att sommaren är över :p), och sen ska vi åka hem till henne och ha HARRYPOTTERMARATON :D:D:D Kommer bli skitmysigt! Allvarlgit talat, har blivit helt galen i Harrypotter nu, inte minst efter att jag såg trailern på den nya filmen, den verkar så galet bra så det är inte klokt! Så som sagt, denna regniga dag kunde knappast haft bättre planer.

Nu ska jag ta en kopp te med mamma, sen väntar Gbg! Puss på er!

aah

Usch, såhär ser jag ut idag.. Höstigt!! Men i detta vädret hade det sett ganska dumt ut med typ korta short och linne (a)!


Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

snyggt :D

2009-07-11 @ 14:44:08
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0