forsta uppdateringen fran Orlando, US

Hejsan, sorry att jag inte har uppdaterat o sa innan, men har inte funnits tid for det.. Hinner inte skriva mycket nu heller, ska umgas med mina finskar :P, haha. Men ville bara tala om for alla att jag lever, har det bra har, dock lite fast om man sejer sa eftersom min vardmamma far kora oss vart vi an vill, dock sa ar hon snall och har sagt att hon kor oss nar vi vill sa det ar bra. Har dock ingen pool, men livet leker anda, haha :P Saknar dock vissa, KOM OCH BESOK MIG, hehe...

Senaste dagarna har vi vart i skolan (BOORING), och sen chillat vid poolen i skolan, even shoppat, varit ute o etit, vart pa bio, YOU NAME IT. har det gott najs faktsitk! Varmt och sol hela tiden!

Tankte ladda upp massa bilder nan dag i veckan, HALL UTKIK! Dock inte idag, somsagt sa maste jag snart dra o vara social med mina finskar (Iida och Minna), och sedan vantar sangen!

Hoppas ni kikar in om nagra dagar och blir riktigt avensjuk nar ni ser mina bilder fran soliga Orlando!

Manga pussar fran Elin, friends , I MISS YOU A LOT! , loveyou!

Kommentarer
Postat av: Maria

Väntar på bilder...ska bli kul att se

2009-07-22 @ 23:42:06
URL: http://elinhoff.blogg.se/
Postat av: saga

allt bra med dej? :)

2009-07-25 @ 08:14:00
URL: http://sagaaa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hejhej :)

haft en bra vecka ?

2009-07-30 @ 22:40:27
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0