En mysig kväll i randig tröja!

mums!

Hej bloggen! Idag har jag haft den tråkigaste dagen på hela sommarlovet, men samtidigt hade jag ändå inte orkat göra något. Ni vet säkert hur det kan vara, skitjobbigt! Men nu är det iallafall lite bättre, kom precis ut ur duschen efter ett svettigt spinningpass! Jag låter nog som världens konstigaste och tråkigaste människa men enligt mig finns det nästan inget bättre än att träna! Så himla skönt, fattar inte att jag inte gör det oftare! Men det är just att ta sig till gymmet som är motigt, men när man väl är där är det så himla underbart!!!

Ikväll händer egentligen inte mycket, det blir en myskväll för mig själv och med min familj. Jag ska även  försöka ändra header på bloggen. Ändå lite kul med lite personligare design eftersom jag bloggar nästan varenda dag.. Men innan dess, kvällsmat med mamma, pappa och Johanna. Sketlängesen vi åt det ihop, ska faktiskt bli mysigt! Har insett att jag nog kommer sakna familjen under mina veckor i USA ändå! Men förhoppningsvis blir det så roligt så jag knappt tänker på någon av er här hemma haha!

Vad jag har på mig ikväll? Min underbara randiga tröja såklart, haha! Tredje bilden på den på bloggen, men den är verkligen så jävla underbar! Skönaste tröjan någonsin, och den köpte jag liksom för 80 :- Ibland gör man verkligen fynd, denna tröja är nog mitt bästa! Ha en bra kväll allihopa, pussar //Elin

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

sv;Nej precis :) Vad ska du göra idag då?

2009-07-10 @ 08:53:23
URL: http://johannavk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0