En eftermiddag på Lövekulle!

Hejhej , har haft ännu en underbar sommardag! Först jobb, sen åkte jag till Lövekulle och träffade Ida och Linnea. Där chillade vi i solen, badade och åt glass. Efter en stund kom några klasskompisar till Ida och Linnea med båt, så vi fick oss även en båttur! Jättehärligt, har tjatat i typ tre veckor om att jag vill åka båt och nu fick jag mig äntligen en tur! Väldigt kort dock, men härligt ändå! Önskar att jag hade haft kameran med, men det hade jag inte :/

Sen tog vi även en tur till stan där jag fick köpt en ny mascara. Tappade ju bort min förra en dag efter att jag köpt den , yeah, duktigt av mig!

Imorgon är jag ledig från jobbet, pågrund av tråkiga saker. Ska nämligen till Nyköping på begravning, inte alls kul. Men man vill ju ändå vara med såklart, så det är vad jag ska göra imorgon. Ska upp typ vid sex så ikväll blir det nog sova rätt tidigt... Innan dess väntar en springtur och lite film, måste även fräscha till mig något inför imorgon! Får se om jag orkar, fan jag bryr mig typ inte om mitt utseende längre. JAG ORKAR BARA INTE!!!! Nu vet ni...

Pusspuss , så hörs vi snart! //Elin

båt

Det var ingen sån här båt vi åkte med idag, men somsagt så hade jag inte kameran idag så det får bli en gammal bild.
Den här är tagen på Hälsö i helgen, båten är bara en random..

Kommentarer
Postat av: Sofie Thor Gustafsson

guud vad mysigt att åka båt ^^

2009-07-01 @ 21:29:57
URL: http://teamsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0