Elin ♥ kvällsdopp

Hejsan! Sitter här o har precis kommit hem efter att ha spenderat lördagen hemma hos min mormor. Vi åker dit då och då, det är alltid lika trevligt och vi blir alltid kvar hela dagen även om det inte är tänkt så. Kvällen avslutades med att mamsen och jag tog ett kvällsdopp i Stensjön! Mysig dag!
 
Även igår var det riktigt mysigt (jag och Anna åkte ju ut till Alexandra ute i skogen ;D) Vi tog ett kvällsdopp i nån sjö som jag inte har någon aning om vad den heter! I vilket fall som helst så var den galet varm, så vi badade ganska länge, skulle inte vara förvånad om det var närmare en timme. Superskönt! Sen hade vi det bara allmänt mysigt och slappt hemma hos Alex, det är ju det vi är som bäst på! ;) Nu orkar jag inte skriva mer, ska sova snart, men innan dess laddar jag upp några bilder!

mm
Såhär fint var det där vi badade igårkväll!

aa
puss
Snygga i turban efter badet.

hehe!
Väntade på att åka till mormor, tog lite poosebilder på Tussie och mig. Tussie verkar inte gilla att bli pussad? Haha, söt hon är!

mumma
Hos min mormor får man alltid gott att äta. Dagens fika såg ut såhär, så jääkla gott!!!!



psssttt! en grej till!
håll tummarna för att vädret blir bra på fredag i Skara! Då är nämligen planerna Skara sommarland! Guud, vad det kommer bli skojigt, bara vädret är fint så vi kan åka!

Puss och godnatt! //Elin

Kommentarer
Postat av: emma - en modeblogg! ♡

Min nyabloggadress är emmasgarderober.se, samma blogg, samma innehåll, bara ett annat namn :) Hoppas du fortsätter läsa! Kramar

2009-07-05 @ 10:08:56
URL: http://emmasgarderober.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0