viktig fakta, fram med pennorna och skriv av gott folk!

hitills idag:
- tur till stan med tanke att hitta nya träningsskor, lyckades inte
- picknick i nolhagaparken med Pyttan, Linnéa och Ida, som pågrund av vädret avslutades med en kaffelatte på Expressohouse
- Fått ett gymprogram på hälso, även kört igenom det men fyfan vad tråkigt det är att gymma! Fårse hur mycket det blir av det , håller mig nog till mina älskade pass
- ätit en smaskig middag bestående av sej och sallad innehållande isbergssallad, gurka och fetaost, dressing på det. Mums!

detta väntar:
- slappa en timme, sen åka tillbaka till hälso för att gå på core, och eventuellt även stepp, och sedan fortsätta slappa (slappa är ju faktiskt det jag är som bäst på!)
- noppra de jäkla ögonbrynen, ååh får förfan ryck alltså! Noppra ögonbrynen är det tråktråktråktråkigaste i hela världen!
- nåt annat skoj , som jag inte vet ännu, kanske? det hade iallafall varit niceeee!

... och imorgon ska jag äntligen fixa skabbhåret, så jäka nice! Före&efterbilder kommer!

nu ska ja kolla teven sisådär en timme, sen drar jag mig igen! KYSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0