två jeansjackor rikare!

Tjotjaaa! Sitter här med en tjock halsduk runt halsen och lyssnar på Lilly Allen, usch vilka höstkänslor jag fått idag! Så otroligt kallt! Jag och min familj trotsade dock kylan, och åkte ut till Nääs för att träffa mormor och morfar. Anledningen var att det är mammis födelsedag idag och vi skulle äta mat i gröngräset. Det var riktigt mysigt, men såklart då väldigt kallt. Menmen, inte så mycket och göra åt, vi fick vara glada över att vi slapp regn iallafall.

Efter picknicken fortsatte vi hemåt och firade mamsen lite till, men nu åkte m&m hem igen, och jag sitter här och vet inte vad jag ska ta mig till. Trodde jag skulle ha en riktig "träningskväll" med core följt av Step, men det visade sig att de passen går imorgon, och inte idag. Är lite smått besviken, för jag unnade mig lite fika idag, med tanken på att jag ska träna såpass länge ikväll, men nehepp.. Får se om det blir en joggingrunda iallafall, är dock inte sugen på det med tanke på hur mycket det blåser! Så förmodgligen ska jag bara umgås med familjen, jag vill faktiskt det nu när träningen inte blir av. Kanske kolla en film med min syster eller något. Vi tänkte egentligen bjuda med mamsen på bio eftersom det är hennes födelsedag, men biljetterna var slut såg vi nu.. Så vi får la se vad som händer...

Idag har jag förövrigt använt mina nya glasögon, som jag köpte i USA. Jag ser fett rolig ut i dom, men tycker ändå att dom är lite balla, hehu. Annorlunda ser jag ut i dom iallafall, och det är ju alltid roligt hehe. Kommer ju självklart inte ha dom varje dag, men någon gång ibland tror jag ändå jag kommer göra det, bara för skojs skull!

En annan rolig sak om vad jag hade på mig idag är om jeansjackan. Jag sprang runt på morgonen i min blommiga klänning och visste inte vad jag skulle ha över... Tänkte att det skulle passat perfekt med en jeansjacka, och förbannade migsjälv över att det aldrig blivit av att jag köpt någon. Så kom jag på att jag hade massa jeansjackor när jag var liten, sisådär 10-11 år, och att det iallafall var värt att fråga mamsen om de var kvar och isåfall testa dom. Så, sagt och gjort, jag frågade och det första konstiga var att hon faktiskt hade kvar två och även visste var de var. Det andra konstiga var att båda två passade! De satt ju inte likadant som när jag var liten, men de satt ändå bra, det var liksom jackor i stl small från riktiga affärer eller vad man säger (alltså inte från typ jc's barnavdelning eller nåt, där man mestadels handlade i tioårsåldern). En var från "Rocky" och en var från "Only". Så, idag har jag blivit två jeansjackor rikare utan att det kostat ett enda öre, inte illa! Bara tvungen att berätta för jag tycker att det är sjukt nice! 

Nu blev det ett ganska långt inlägg, så ska inte tjöta mer!Men vi hörs antagligen imorgon, eller tillochmed senare ikväll om jag har alltför tråkigt ;)

Förresten, jag slänger upp en dagens outfitbild idag igen, för jag tyckte det var lite roligt! Pussar! /Elin 
 
japp
Jag och syster idag i Nääs. Inte lika någonstans, men vi är faktiskt systrar! ;)

jaaa
Jag ser ut som ett konstigt djur med röda ögon, men skitsamma! Örhängena kommer från Kicks, klänningen från Forever21, jeansjackan är gammal, tror även den är ärvd, men kommer ursprungligen från Rocky, och väskan (som man bara skymtar men ändå) kommer från Forever21.

Kommentarer
Postat av: emma

tack för det (: vad sysslar du med ikväll?

2009-08-16 @ 23:01:53
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Kim

Sv. Ja visst var det duktigt! hatar fan nyasfalterade vägar! ;D

2009-08-16 @ 23:40:57
URL: http://kimhoglund.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0