jackets and music

GODKVÄLL! Ville bara tacka för alla fina kommentarer jag får! :) Inte fått en enda negativ alls sedan jag skaffade bloggen faktiskt, och det glädjer mig verkligen! Brukar ju alltid finnas vissa som gillar att trycka ner andra, genom att komentera hur ful man är, osv, men inget sånt här inte, det värmer! :)

Vill även tacka för alla komplimanger jag fått för jeansjackan, extra kul ju eftersom de är en liten rolig historia om den, som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Kan bara dra det kort för den som inte läst det, jag frågade mamma om hon hade kvar några av mina jeansjackor jag använde när jag var 9-10 år, hon rotade fram två och de satt kanon! Det extra roliga med den jag har använt och visat är att den ursprungligen är ärvd. Tycker det är så roligt det här med att kläder kan hålla, och framför allt hur de kan ligga i en låda i 6- 7 år, och sedan komma till användning igen fast på ett helt annat sätt! Så komisk, för just jeansjackor var något jag för några år sedan lovade mig själv att ALDRIG använda igen. Men har helt ändrat mig angående det, jeansjackor är ju så galet snyggt! Samma sak med jeansskjortor, det var ett absolut no-no för mig för bara ett år sedan. Men sedan kanske ett halvårsen tillbaks har jag varit jättesugen på en, och i Florida tog jag tag i saken och köpte mig en fin en! :) Bild kommer när det är dags för användning, jag lovar ;D

Nu när jag är inne på att tjata om kläder så kan jag lika gärna fortsätta. Hösten närmar ju sig, och det börjar dra ihop sig för att införskaffa lite gosiga höstkoftor, mössor, halsdukar och även en höstjacka. Har hittat en jag är helt förälskad i, en ichi på nelly.se som inte är speciellt dyr. Dock har jag slösat så mycket den här sommarn i Florida, att jag måste leva jäkligt snålt och sparsamt resten av året. Därför har jag lagt en maxgräns på 600 spänn på höstjacka, och den jag hittat kostar så mycket som 800, visst det skiljer bara 200 men har man en gräns så har man. Hoppas dock på att hitta en liknande, antingen på någon kedja som h&m, eller på second hand, skall leta. Redan imon blir det till att kolla på h&m, och finns det ingen där blir det en tur till gbg på lördag för att rota i secondhandbutiker! Hoppas bara jag lyckas hålla i mina pengar ända tills på lördag, att slösa är något jag har blivit riktigt duktig på den senaste tiden! (hmmm... typ ... hela livet, men ändå!)

jaa
Här är jackan, jag tycker iallafall att den skulle vara underbar att ha på sig i höstrusket, med en mössa på huvudet skulle jag vara helnöjd! (okejdå, kanske ett par vantar också ;p)

Nog tjatat, måste bara tala om en sista sak. Jag är förälskad i Anna Ternheim <3 hennes musik är underbar! Så nu ska jag fortsätta lyssna på henne, och kolla runt efter lite kläder tror jag..  Sen blire nog sängen hyfsat snart, imorn blire upp tidigt, jag har tid hos frissan redan klockan 8.30! Får hoppas att det blir bra, kan ju iförsig knappast bli värre än vad det är nu, så jag antar att jag inte har något att förlora... (?)

GODNATT NU ALLA SÖTNOSAR! pööööösss! /Elin


Kommentarer
Postat av: Ellis

De var riktigt fina långa - dock gjrode inte bilden dem rättvis. Men tack :D Är svart något du också gillar? haha

2009-08-18 @ 00:18:04
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: bbellahh - allt i ett

Sv; Kul att du gillar den! Men har haft den i ett år snart så det var dags för ändring, nu är min nya header uppe, dock ska jag ändra bakgrunden på headern :)

2009-08-18 @ 00:47:30
URL: http://bbellahh.blogg.se/
Postat av: MARIA

Tack så mycket! :) Allt bra idag?

2009-08-18 @ 08:48:28
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag har fått några elaka kommentarer i bloggen, men inte så många och så tar jag ju inte åt mig heller ;p

2009-08-18 @ 09:54:23
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: ida

sv; super (Y) :) det är bara bra med mig med,Jag har ju varit förkyld, men nu börjar jag bli frisk så det känns toppen ;D



haha jaa! det är jättekul :D



Jackan är skitsnygg ;) <3

2009-08-18 @ 11:41:58
URL: http://idzzi.blogg.se/
Postat av: amanda

sv; a visst gör det :D

tack så mycket :)

2009-08-18 @ 14:43:27
URL: http://aamandakarlssonn.blogg.se/
Postat av: Fanny

guud, älskar jackan! de är typ de bästa me hösten, alla fina kläder :DD

2009-08-18 @ 15:52:36
URL: http://faaunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0