some things are good, and some are not

Tjolahola! Sitter här jämte syrran, ser på disneychannel (får passa på när jag får chansen att vara vid teven som har kanalen ;D), och har precis proppat i mig massa yoghurt och müsli plus en kopp kaffe, smarrigtsmarrigt såsäg! ;D Det är vad jag hunnit med än så länge efter en lång dag i skolan, var inte hemma förrän vid kvart i fem, craaazy! Om en timme ska jag ääntligen träna, har inte gjort det sedan i söndags och då var det bara en joggingtur, usch! Jag som skötte mig så bra när jag precis kom hem från USA, men nu har jag plötsligt blivit lat igen.. Eller ah, i måndags hade jag annat för mig och hann inte träna, men igår var det inget annat än tröttheten och aggressivition (palla fixa stavningen) över mattetal som stoppade mig, not good! Åt även pasta & en havrekaka i skolan idag, not good! Så länge det bara är en dag är det väl okej, hoppas bara inte jag faller tillbaka till USA-vanorna igen (risken är dock inte stor, men den finns ju ändå..)

Förövrigt ber jag om ursäkt för dåligt bloggande på sistone, jag har helt enkelt varken haft ork eller lust att blogga speciellt mycket.. Har känt mig rätt nere, faktiskt, av små olika anledningar (som egentligen inte är några anledningar) och har helt enkelt inte varit motiverad till någonting... Men nu känns det bättre igen, och jag ska även blogga mer. (Men inte tvinga mig själv, för då blire bara skit!) 

Något som däremot inte känns bra förtillfället är min garderob som i princip enbart innehåller sommarkläder! Och mina pengar har jag slösat upp, och något studiebidrag kommer inte förrän i september... Och mina föräldrar kan jag inte kräva mer pengar av, så mycket som jag har fått i sommar... Fan, sånt är jobbigt! Behöver höstkläder (= mysiga koftor, halsdukar, några jeans, en höstjacka, någon tunika, mössor, vantar, YOU NAME IT!) 

Men, får väl leva i det gamla.. Eller något... HAha, men nu orkar jag inte skriva mer! Ska kanske ta en till kopp kaffe och sedan väntar som sagt träning, core intervall, så jäkla kul och svettigt! Efter det blir det svenskaläxa, några sidor att läsa igenom men det är faktiskt inte så krävande! Så, feel pretty good right now, (förutom mitt failande med ätandet idag... Men får väl gottgöra magen på annat sätt ;p)

Puss & Kram , / Hooffmann , ;D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0