parfymfunderingar & nagelsnack

Holaa! Har precis varit nere på kicks och köpt mig lite nytt smink inför hösten, en mascara (maxfactor), ögonskugga (maybelline), kajal (Loréal), nagelfol (depend), foundation (maxfactor) & nagellack (Mavala). På köpet fick jag ett litet gulligt rosa flätat armband från maybelline, och två parfymprover. Och det var faktiskt parfymproverna jag tänkte prata om. Jag fick Flowerbykenzo och en Escada Desire me. Så jäääkla goda båda två. Saken är den att jag är parfymlös just nu, och det passade galet bra att jag fick med mig dom. Så nu ska jag använda de i några dagar för att se vilken jag trivs med mest. Luktar man på flaskorna så doftar de underbart båda två! Frågan är vilken man ska köpa? Får väl se efter att jag har använt de i några dagar, då kanske svaret blir självklart!

desire me
Escada Desire me eller....

mums
Flowerbykenzo? That's the question!

& imorn äre som sagt skola, jag dör! Försöker njuta nu av sista dagen. Det går sådär!

Men nu ska jag sluta nörda mig, tränign väntar, o sen har jag inte tid för data mer för jag måste få ordning på mina naglar... Fixade ju franskmanikyr i Florida, för precis två veckor sedan nu och nu är naglarna utväxta, de är missfärgade och heltenkelt så jävla fula! Ska testa måla de, och behålla längden, men blir det skit så får jag dra av mig de... Känns förjävligt, men hellre det än att ha de som jag har nu, de är rent utsagt vidriga! Så det är vad jag ska pyssla med ikväll, hoppas ni får roligare än mig! Pöööss ! / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0