massa bullande från en övertrött elin...



Hejsan! Ska nog nästan ta och skriva lite, men bara lite och det kommer bli väldigt flummigt för jag är verkligen övertrött nu! jag typ skakar för att allt är så fel, tiden och var jag befinner mig, osv. Fyra veckor har gått så jäkla fort så det är inte klokt! Känns som jag åkte igår, men nejnej! Önskar att tiden kunde spolas tillbaka, nu är det man längtat efter i typ ett halvår över! Men man har ju minnena kvar, och i oktober väntar reunionparty, då kommer brudarna och det kommer bli en sån jävla nice helg! Längtar redan sönder! Men innan dess äre massa shit, ny skola, Alex o Anna flyttar, (ÄNNU MER FARVÄL , jag har fått nog av det de här sommaren!) Först i juni, hejdå till nian, sen sommarjobbat i tre veckor, då hejdå till dom vilket var lite småsorligt. Och nu , efter fyra veckor, hejdå till Gail ( min hostmother) , hejdå till mina finskar, och mina svenskar! Och efter en vecka i Florida var det även hejdå till min spansk, fyfan! Klarar inte av mer hejdå nu! :(

Men ska inte tänka så nu, blir ju bara ledsen då. Får istället tänka på hur bra jag faktiskt hade det (dock med vissa undantag, men det behöver vi inte prata om här). I det stora hela var det ju faktsikt helt underbart! Dock gjorde jag det jag inte skulle göra - skaffade mig en rejäl mage! ;D Men den ska vi allt ha bort, det ska jag fanimej se till alltså ;D Haha.

Men behvöer egentligen inte skriva så mycket om resan, för bilder har kommit och det kommer mycketmycket mer! Inte ikväll dock, för nu ska jag dricka te med mamsen o sören min, o sen så ska jag försöka sova, har vart vaken i ca 32 timmar nu, har ju flugit från USA och tidskillnade är sex timmar så det blev liksom aldrig någon natt för mig mellan tisdag och onsdag. Trots det är jag förvånansvärt pigg (läs övertrött xD) , haha . Så nu ska jag sluta bulla, imon blire mycket o göra. Måste hitta klipp och färg tid innan nästa torsdag, vilket lär bli lite svårt :/ Sen blir det kaffe med Ida Hüb, och förhoppningvis blir det tid till att träffa lite andra av mina tjejor också! Så, nu tea! See you , pusspussspusss!!! 

//Elin som INTE trivs i Sverige just nu!  


aaaaa

Dagens sista bild. Från avslutningsmiddagen i måndags. Från vänster Jessica, Felicia, Ida, Ellen, Jag, Simone, Marica och Michelle! Fan vad jag saknar de, redan nu efter en dag! Galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0