last day before shool

Hoola! Känns helt galet att det är sista dagen på sommarlovet! Imorgon börjar jag på Lerums Gymnasum inriktning Sam-Internationell. Är lite pirrig, blir spännande att träffa sina nya klasskompisar, men jag är sjukt opeppad på skola, mer opeppad än någonsin, faktiskt. De är ju halvbra om man säger så, eftersom det är nu det gäller, tre slitsamma år framför mig. Menmen, får kämpa på helt enkelt.

Denna sista sommarlovsdag har hitills spenderats med mamma och syster. Jag vaknade alldeles för sent (11) , och vid tolvtiden gick vi ut på en promenad i det fina vädret. Sen har jag ätit middag, och inte så mycket mer.. Snart ska jag åka till min vän Sara som fyller år idag och lämna present, sedan drar jag vidare till Kicks för att inhandla nytt smink, och efter det väntar träning, Coreintervall närmare bestämt. Gissa vem som kommer ha träningsvärk imorgon? 

Börjar även vänja mig liiiiite vid mitt nya hår, ser fortfarande ut som ett spöke men jaja... Orkar inte lägga ut en tusenlapp för att få det gamla tillbaka, så jag får helt enkelt stå ut med att gå runt och skrämma folk med mitt bleka ansikte! Bild på håret kommer imorgon, just nu har jag fortfarande bruna fläckar i pannan, så är inte så sugen på att visa bild. Men ska köpa acceton o få bort de, och efter det kan jag visa bild! Ni kommer få er ett gott skratt kan jag lova! 

Trots mittt hemska år vågade jag mig faktiskt ut till slut igår, som jag sa blev det först Allum där jag köpte mig ett par svarta jeansleggings (gina), en väska (gina, den är dock skitsnygg och ser inte ut att komma därirån), schampo&balsam av märket Sebastian.

Men nu måste jag rusa, jossan ringde och vi ska mötas utanför sara! ha det gött! pööss!!!

Kommentarer
Postat av: Jinet - Cheerleading in my ♥

Sv; okejokej :) Jag mår bara fint :)<3

2009-08-19 @ 15:45:13
URL: http://pinklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0