byter bloggplats till devote.. (http://elinhoffen.devote.se)

Hejsan, tänkte bara tala om att jag flyttar över till devote.se, har bloggat där förut och trivs faktiskt bättre där, tycker det är mysigare på nåt sätt.. Så, det är bara att börja följa nya bloggen istället! En ganska knepig sak är att inlägg från min senaste blogg på devote finns kvar på den nya bloggen jag skapat :s Vet inte hur man tar bort dom heller, menmen dom kan la få finnas kvar, är inte mer än typ tio stycken ändå. Tycker bara att det är väldigt konstigt!

Men nu måste jag plugga, och hedanefter får ni följa mig på devote.se istället! Denna bloggen kommer dock inte raderas, utan finnas kvar! Och, en sak till, ska fixa headern på devote.se så snart jag får tid, den jag har nu är ju fan värre än den jag har här! Då är det bannemig illa alltså!

Nu, pluggtimeeee!

Puss&Kram! //Elin

min nya bloggadress:

http://elinhoffen.devote.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0