-Fortsättning bilder från Florida, SKOLAN-

Hola, bangade faktiskt på att åka och träffa brudarna idag, istället blir det säng i tid och ta igen förra nattens missade sömn, så ska träffa några av tjejerna imorgon istället. Kommer bli skitkul o ses igen, o prata igenom allt som hänt den senaste månaden. Men ska inte prata mer nu, istället kommer en ny del av bilder från Florida, bilder ifrån skolan. Titta och njut!

laura
Vissa eftermiddagar hade vi poolen, inte helt fel! Önskar vi hade fått det lite oftare dock, så man fick chansen att skaffa sig en bränna... Alla har ju då inte turen att vara födda med lika brun hy som Laura ;)

sääf
Frida vid poolen.

forse
Michelle.

peopleee
Folk.

frida
Frida i klassrummet. Ge mig tjejens hår säger jag bara!

campos
Haha Laura utanför klassrummet. Fråga mig inte vad hon gör ;)

heej
Här satt man och åt sin lunch!  Lunchen man fick är ju inget man saknar precis; En extremt vit macka och en frukt, ibland även lite morötter, var vad man skulle klara sig på fram till kvällens middag...

aa
Lunch. Ida och Ellen.

aaaee
Jag bjuder på bilden, bara för att vi är så extremt coola i våra solglasögon ;) En lite rolig grej jag märkte på bilden nu är att jag har kvar en lapp på där det står typ var dom kommer ifrån och sånt x) Ganska typiskt mig iförsig x) 

Sådär, det var lite bilder från skolan. Bilder från Universal, Downtown, Citywalk, Avslutningsmiddag och Shopping kommer tidsnog ;D Och sen även blandade bilder som människor skickar, förhoppningsvis under veckan! :) 

Nu ska jag ta på mig myskläder, och plocka iordning lite på rummet, sen blir det kanse teve och sen SÄNG! :D Imorgon väntar en bra dag! :)

Pusspusspusspuss, /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0