-Disneyworld fortsättning-

Hallååthere! Seriöst, orkar inget annat än dator/teve/chill med la familia ikväll, planerna var att dra ner till stan o fixa ärenden, träna, osv. Men fan heller att jag orkar, sleten som fan! Tar tag i allt imorgon i stället! Idag laddar jag istället upp massa bilder och bara skiter i mina måsten, en sista dag utan måsten innan allvaret börjar igen ;) Så, titta o njut; här kommer fortsättningen av Disneyworldbilderna!

JAA!
Så jäkla söt! Hade jag haft barn hade jag lätt köpt denna till det!

haaa
Gulligt!

ahjahaaa
Lite småläskigt ju ;D

yeah
Lite nice ändå ;)

japp
karuselltjejerna!

hahahaaa
taggade till tusen!

aaa
Något hus

mums
Påväg på båten till Magic Kingdom

yeahaaa
Stekarn number one

yeah
Alla älskar Stich! (stavning?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0